Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Eva - 10 januari 2009 20:01

Sovit till klockan närmade sig 13.00, då gick det inte längre, Abbe var på G och var helt upp efter väggarna. Stackars Moa, hon ser nog fram emot att få flytta till o8-landet om några månader. Haft främmande idag, trevligt. Sen har min Moa lagat maten här idag och för er som känner oss så behöver jag inte säga vad vi fått äta, men till er som inte vet så mycket om oss så var det kyckling på matsedeln idag :O) För det spelar ingen roll när du frågar Moa vad vi skall äta 9av 10 gånger svarar hon kyckling.

Nu sover de minsta barnen och Melina skall strax även hon få nanna kudden själv skall man ju ta sig till arbetet igen.....två nätter kvar till vila ;) Jag trivs faktist bra på mitt jobb, trevliga arbetskamrater (de jag träffar under mina arbetspass iaf ;)) Jag jobbar ju 22-06 så de flesta har ju hunnit hem när jag kommer och innan jag går har ingen hunnit börja jobba.....

Jag har perfekta arbetspass faktist, barnen hinner oftast somna (ingen regel utan undantag) men det är aldrig någon vaken då jag kommer hem, jag får äta frukost i lugn och ro, läsa nyheterna på nätet och är det helg så hinner jag lägga mig och smna innan de tre små trollen gör sin morgon. Nej nu skall jag göra lite nytta :) Har surfat runt för att hitta ett mönster till Moas balklänning, lilltjejen tar ju studenten denna vår, helt otroligt!

Ovido - Quiz & Flashcards