Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Bloggtorka!

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade  

Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:)

Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underbar såklart!

Mitt bus mår bra och nu i skrivandes stund så är de med sin pappa för första gången på länge. Själv har jag brassat upp till Gällivare där jag träffat en ny kärlek  

Livet ser ljust ut, helt underbart!  

 
 
term papers

term papers

13 december 2011 15:36

Everyone should try to overcome all the difficulties. Than they will happy.

http://essaywritingservices.org/custom-term-paper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 januari 2011 19:20


Har en vän som jag pratar ofta med, långa samtal om allt och ingenting...en del saker har handlat om vad vi har framför oss....   Det handlar om hur vi vill ha det....vad vi önskar oss...osv.. Jag önskar detta blir ett toppen år för mig och mina ...

Ovido - Quiz & Flashcards