Alla inlägg under december 2010

Av Eva - 4 december 2010 22:39

Verkar hänga sig kvar här...5-7 stycken, stor skillnad tidigare var det 45-50 per dag som läste   måste bero på de glesa inläggen   

Nåja det kan ju alltid bli bättre...nu kommer iaf en uppdatering.


Jag själv- mår bra, trivs med mitt "nya" liv alldeles utmärkt. Bor fortfarande i mitt paradis och här blir jag kvar.

Mitt jobb trivs jag bra med, det är verklligen guld för mig nu att bara jobba dagtid när man är ensam.


Mina barn- mår bra, lite jobbigt för de små ibland men det kommer och går och det blir bara bättre. Skolan för Mackan går åt rätt håll hoppas jag nu äntligen...

Mops är kvar i London kommer nog inte hem på evigheter för att bo, men i januari för att mysa med oss.

De vuxna barnen verkar ha det bra...men saknar den äldsta nu har inte sett honom på länge. Men det verkar dröja...tyvärr..


Barnbarnet- kan ni fatta alldeles strax 1 år, jag fattar inte det själv, han säger "momma" helt övertygad om att det betyder mommo ;) En helt underbar liten människa som man bara blir lycklig av att se och höra .


Livet har sin gilla gång här på Svampgatan i Sävast...  



Ovido - Quiz & Flashcards