Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Eva - 24 januari 2009 12:34

Först vill jag bara säga till någon som snubblat in på min blogg att jag ringde till dagis och sa hur mitt tillstånd var, men att ingen annan i familjen är sjuk el visar någon som helst symtom och dagispersonalen sa att det var okej att lämna dem. Och jag tänker alltid på om det är okej att komma med barnen om någon är sjuk här hemma och jag ringer alltid och kollar med dagis.

Hur som helst så känner jag att jag inte skall behöva försvara mig :O)


Idag fyller Åsa Gåsa år, hipp hipp hurra för dig idag! Hoppas att du får en trevlig födelsedag och att ni alla blir friska någongång.

Min dag har börjat bra, jag har fått sova lääännge för att krya på mig och min sambo han städade och tvättade när jag steg upp, mycket underlig känsla haha, det hör ju verkligen inte till vanligheten i denna familj.


Nu skall jag hitta på någon lunch för mina huliganer så de orkar med dagen.


Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards