Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Eva - 26 januari 2009 21:07

 Bjuder på en bild från Leos lekland på självaste födelsedagsbarnet.

Underbara Saga 3 år!

Av Eva - 26 januari 2009 07:12

Jag tycker som om det är oftare måndag morgon och fredag kväll än andra dagar i vecka :O) I natt har jag iaf jobbat, men igår när jag tog bussen till jobbet så krockade en bil med oss. Jag tror bilen körde mot rött mot Mjölkudden och vi skulle mot Kvantum hållet. Det blev ett litet uppehåll så jag meddelade jobbet att jag kan bli en aning sen, men jag lyckades flexa in på rätt sida om klockan iaf.

Sen nu på morronen ca 05.30 när jag satt och lusläste tidningen på jobbet så knackade det på fönstret, jag blev lite rädd. Men det var chefen som kom för att ha ett induvidellt samtal med mig pga att det händer olustiga saker på jobbet. Hon vill fånga upp oss och våra tankar så att alla mår bra trots omständigheterna. Jag mår bra, men känner ju av olusitgheterna trots att jag är så lite på jobbet.

Nu är det dagis dags!

Tjingpling

Ovido - Quiz & Flashcards