Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Eva - 21 januari 2009 19:10

Höll ju på att glömma bort storasyster som fyller år idag, men i sista stund kom vi ihåg så vi fick gofika idag :O)

Vi fick oxå träffa Oliver, det var ju ett tag sedan och jag tyckte han såg "liten" ut, men han har ju som sagt haft magsjuka så det har nog tagit sitt.

Nu sitter de tre små grisarna i badet och skall strax få hoppa i säng...själv skall man förbereda sig på jobb.

Hejsing svejsing

Av Eva - 21 januari 2009 13:52

Ja nu har jag gjort mig klar, väntar på bussen som skall ta mig till körskolan. Sen hem och hämta (b)änglarna :O) I kväll börjar jag jobba "pust och stön" men det skall nog gå bra det oxå, det är bara det att jag känner att jag har så ont om tid, hehe. Nä jobba måste man ju....det blir nog bra med det, jag tar med mig min teori och läser på jobbet så då slår jag två flugor i en smäll, jobba och nöjje.

Nej nu skall jag stressa vidare....tjingpling

Ovido - Quiz & Flashcards