Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Eva - 19 januari 2009 15:47

Det närmar sig :O) att jag själv får ratta runt med bilen, som jag längtar! Jag måste lägga ett kol på teorin, lite slöig har jag allt varit, fyfy på mig ;) Idag har jag haft körning med bilskolan och på onsdag har jag körning igen, då är det landsväg och vänstersväng, men det skall nog gå perres det med. Nej kanske man slår upp boken en stund de små verkar vara roade av Madicken som är på tv4 film just nu. Kan tillägga att min lilla Melina ser ut som Madicken, men beter sig som Lusmia, haha. Och Madicken har oxå en Abbe, precis som vi. Jag hade de på förslag att döpa vår lilla tjej till för snart 6 år sedan, men då hade vi redan pratat om Melina så det fick bli så, vi var mest överens med de och det är ju ett vackert namn det oxå. På en otroligt vacker flicka!

Av Eva - 19 januari 2009 09:32

Det blev ingen egen tid för mig igår :( det är som vanligt :(

Men vi for då till Sävast och min Ate som flyttat dit i lördags, till ett mysigt och fint hus som jag tippsade henne om eftersom hon jobbar där. Det kommer att bli jätte mysigt, vi har bjudit in oss själva på bastukväll då jag får ratta själv, hehe.

Annars idag måndag den 19:e januari så händer inte så jätte mycket, jag skall köra idag och då tänkte jag att pappa Ben får roa sina barn i stadsparken en stund, de kan behöva vara ute och få frisk luft. I morron är det stallet i stället, så då får han skjutsa oss dit. Melina skall trava med Kavat och med en mamma som springer brevid hållandes i ett grimskaft :) det blir en härlig syn för gudarna, haha.

Skall försöka komma ihåg kameran så jag kan fota lillskruttan när hon sköter hästarna i stallet så skall ni få se vilken duktig tjej jag har.

Ovido - Quiz & Flashcards