Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Eva - 18 januari 2009 10:59

Jag tycker veckorna rinner iväg, redan tredje söndagen detta år :O) Har upptäckt att jag är ledig denna påsk, så jag tar nog mina små med mig och åker till min mor och far, det är länge sedan vi firat påsk där, tror det var när Saga var bebis. Det kan nog bli ganska mysigt, jag hoppas att Mackan vill med :) Nu skall jag försöka få mig färdig och sedan tänkte jag faktist ta mig en långprommis, utan barn, jag behöver eegen tid en stund känner jag. Det blir mycket när man är ensam mest hela tiden, behovet att få vara ensam förutom då man måste när det är jobb och så är större än när pappa Ben jämt var hemma. Nu tycker jag att han faktist kan göra nått med sina barn och ge mig egen tid, men vi får se vad det blir av det, jag tror själv att jag får med mig en lillskrutt i vagnen.

Ovido - Quiz & Flashcards