Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

En vecka framför utan ordentlig natt sömn!

Av Eva - 15 maj 2009 06:47

Ja så blir det verkligen nu, Moa sticker till Turkland med sina tjejer. Kommer att vara så orolig när de är där och jag har tjatat på Moa att de får ABSOLUT INTE lämna varandra och INTE DRICKA NÅTT DE EJ VET VAD DET ÄR.

Jag hoppas att de kommer att ha det underbart härligt och fruktansvärt roligt för det förtjänar de verkligen. Sen är det dags för studenten och de skiljs åt under sommaren för vuxenlivet börjar och de tar för sg olika saker. Moa skall flytta till Sthockholm. Visst vi har pratat om det i månader och tanken var  att man skulle vänja sig, men det fungerade inte. Har svårt med att hon verkligen flyttar....hade varit bättre om hon flyttade till granngården :O) Men jag är säker på att Hänk tar hand om henne och hon om honom då. Men saknade kommer att vara fruktansvärd!

Det är tur att flyget finns, på en timme och femton minuter kan man vara där. Och man får se det som så att man får se storstaden lite mer, för jag kommer att komma ner, räkna med det Moa och Hänk, hehe.


Nej dags att surfa vidare innan klanen skall väckas!

 
 
widde

widde

15 maj 2009 08:11

Inte dricka nått de inte vet vad det är, nä..och inte dricka för mycket av "när det vet vad det är", inte gå ut när det är mörkt..inte bränna sig i solen, inte prata med främlingar..inte slösa pengar..BE DOM INTE KLIVA PÅ PLANET FÖR GUD SKULL!!!!* skrattar så jag kiknar..
Hoppas dom får superskoj, dansa mycket, blir brunbrända och lär känna nya goa vänner och kommer hem fattiga, trötta och lyckliga!!!

http://widde,bloggagratis.se

 
Ingen bild

widde

15 maj 2009 08:16

Herre jösses, Penny flyttar ju dit nu med när hon börjar jobba..nu måste vi ju börja åka ner och ha koll på barnen!!! Å typ shoppa, äta ute på stan, och se massa saker..vi kan ju alltid slå en signal medans vi är i Stockholm, och kolla att allt är bra med ungarna..om vi nu inte hinner träffa dom medans vi är nere och hälsar på dom!!*asg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards