Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Eva - 18 maj 2009 06:23

Jag är nu ledig till nästa veckas onsdag, sköööönnnt! Barnen är oxå ledig och deras pappa, så det blir en liten minisemester :O) Kan behövas vill jag lova!

Nu har jag dessutom endast 14 skift kvar innan semestern och det innebär en ledighet på 5 veckor, det längtar vi verkligen till.

Just nu sover min lilla familj, Moa är i Turkland, Mia är hemma och Mikael är mest troligt på väg till jobbet nu.

Jag själv skall bara vila en stund i soffan nu på morgonen, för jag har ju gått av och skulle vilja komma i säng i rimllig tid ikväll. Vill kunna njuta av de fina dagarna som nu är här uppe :O) Lite bruna har vi även hunnit bli igår, så vi inte bländar Moa när hon kommer hem.

Nej surfa runt lite var det.....tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards