Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Eva - 25 maj 2009 12:58

Helgan har varit trevlig, det blev god mat och gott vin på fredagkväll :O) Barnen for och sov hos moster Kin (utom Saga) och det har gått jätte bra, på lördag fm har de cyklat till ICA Maxi med moster. Lördag var jag ute och åkte bil med Lisban (min granne Lisbeth, som jag döpt till Lisban) Vi hämtade upp Melina som var på pyjamasparty för hon ångrade sig med sovandet. Söndag hamnade vi helt otippat på IKEA och efter det i Kalix Nyborg hos lillebroder och familj.

Nu är det måndag och jag har hunnit med att köra vännen Ate till djursjukhuset, lämnat barn på dagis, lämnat tbk Ate i Sävast och ätit lunch med vännen Anita innan hon for på Sunderby sjukhus för röntgen.

Letat tyg till klänningen som det börjar bli lite brådis med :O) alltid ute i sista stund, hehe

Men måste kanske ha lite press på mig för att få den i ordning :O)

Hur som helst så finns det inget tyg i stan, men i Piteå så när barnen lämnats på dagis blir det att brassa dit :O)

Det skall bli så kul att börja sy....nu när jag vet hur jag skall göra och kör det ihop sig så har jag Mona ett telefonsamtal bort.

Det kommer att bli bra och hon kommer att vara vacker, jag tvivlar inte!

Nu väntar jag på en annan vän som är på väg med sin allra nyaste lilla bebis, mumsigt värre blir det här, hehe.

ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards