Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Eva - 19 maj 2009 20:57

Jag är otroligt bra trots pollen, trött, ja visst...täppt i näsan o ja, men mina ögon kliar ytterst lite (peppar, peppar...) men då har jag denna gång testat min sambos allergi medecin. Ja jag vet man ska inte tesat andras, men jag måste bara få veta om d hjälper och de gör de, för alla som sett mig de senaste åren vet hus sjuk jag varit. Inte ens klarat av att jobba, men nu är det mest tröttheten som ger sig till känna.

Annars så är allt bara okej här, barnen är lediga och Moa har det underbart i Turkland! Hon kommer att komma hem brun som en pepparkaka och när det är dags att ta på sig den vita klänning till balen kommer hon självklart att vara underbart vacker! Skitungen våran...:O)

Tiden går fort, snart tänker hon även flytta till Stockholm och sin stora kärlek. Men det kommer att gå bra, vi kommer ha fullt upp här till vintern när Lillskrutt änländer och då är det hon som kommer att längta hem :O)

Nej nu är det dgs för en djupdykning i soffan.....tjing

Ovido - Quiz & Flashcards