Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Eva - 11 maj 2009 07:49

Springer i tvättis, lyssnar på radio och dricker mitt morgonkaffe. Alla barnen sover och det är skönt att få denna stund även om det var lite motigt att stiga upp. Men jag är less på att ha tvätt hängandes i hela lägenheten, så nu skall det bli besök i tvättis oftare. Det är ju lättare nu när sommaren är på g, har ju en bra bit till tvättis. Men det är så skönt att få allt torrt och in i skåpen, dessutom så har min tvättmaskin börjat tjorva....:( Men kanske nått som är lätt att fixa, det skall pappa Ben få ta reda på nu när han kommer hem.

Idag får det bli en tvätt och städ dag, skall ner i kälaren med julsakerna oxå, jo ni läser rätt, hehe. Mina julsaker står längst in i klädkammaren och tar upp plats så de skall ner idag. Måste  komma åt att rensa i min lilla skrubb....

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards