Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Eva - 10 maj 2009 11:58

Det var l'nge sedan man hann med så här mycket på en helg :O)

Vi började fredag med att vara chafför till Mia, hon hade arbets på morgonen, efter det så tog vi och packa in allt skräp från deras nya lägenhet och for och slängde det (jag och Abbe). Sen packade vi bilen , åt lunch och for och tog upp Moa, lämnde henne hos Mia, tog upp Lina och begav oss mot grannstaden Boden. Vi mellanlandade på Willys för lite föda.

Framme i Sävast blev det kaninmys, matning av kaniner och lite annat som Ate verkligen behövde hjälp av stjälpredorna med. :O)


Sen fick Line agera barnvakt, vilket gick jätte bra medans jag körde Ate till olika affärer. På kvällen grillade vi och åt gott, hade lite ritstuga i köket, barnen bastade med mig och sen blev det en film och soffan och John Blund.


Lördagen vaknade vi barnen upp vid 09 tiden, de fick äta och mysa lite innan det bar av för att lämna av Abbe och Melina på olika kalas. När barnen kalasat färdigt körde vi åter mot Sävast för att lämna av Ate. Hem och göra oss i ordning för att ta en prommis i regnet till moster Kin och en middag med vin :O) Väldigt trevligt.


Hemma somnade vi ganska fort hela högen...nu är Melina och Abbe ute, jag hade tänkt städa.....men hamnade hr bakom Mos dator...hehe.. Nåja bäst att ta tag i städet, för ikväll blir det att göra färdigt klänningmönstret!

Jag tror på min ide och hoppas att min skatt kommer att vara vacker i den :O)


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards