Alla inlägg den 15 april 2009

Av Eva - 15 april 2009 11:40

Har fått information om vikt och läng, 3665g och 51 cm lång, alldeles lagom och enligt mormor som var hos dem för en stund sedan såklart alldeles perfekt! Blont hår och långa smala fingrar :O)

Av Eva - 15 april 2009 06:43

Idag  blev jag väckt av ett sms som jag väntat på HELA natten :O) Jag visste ju att Ellie farit in på förlossningen, har haft tele kontakt med mormor AnnaKarin. Äntligen så fick jag ett sms för ca 40 minuter sedan att det kommit ett gossebarn, vikt och längd vet vi ingenting om , men det har gått bra och det är ju det viktigaste. Det skall bli så kul att få fara och spana in underverket :O) Jag skall ta med mig Mia och kanske våjan egen Annakajja, lämna snorpåsarna på dagis första gången iaf, hehe.  Men det blir till veckan någon gång, när mamma Ellie säger att hon orkar och kan.

Tänk att tiden gått så nu är det min generation som blir mormor...ja det är helt otroligt fantastiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards