Alla inlägg den 1 april 2009

Av Eva - 1 april 2009 20:39

Håller på att skriva klart protokollet från årsmötet, men fastnade så jag måste ta lite hjälp i morgon så det blir klart och så jag kan maila el lämna in det. Hur de nu vill ha det....:O)

Snart skall jag på jobbet är lite less på mina mså bara, har lagt dem x antal gånger nu ikväll och de kommer upp hela tiden, men nu peppar, peppar verkar de ligga...haha det skulle jag aldrig ha skrivit för precis då smög en liten Abbe upp bakom min rygg.

Det är ju så ljust ute nu så det är svårt att få in dem på kvällen och nu ikväll fick de bada även fast klockan närmade sig 19.30 Nåja de somnar nog snart och jag får knalla på jobbet....

Är frusen och har ont i halsen, hoppas att det stannar med det. melina är ju ganska hostig hon med så det är säkert nått vi åkt på.


Nej packa väskan till jobbet.....ha en bra natt!

Av Eva - 1 april 2009 07:33

Idag får man luras hur mycket man vill :O)

Men jag tänker inte luras, iaf inte just nu :O)

Min vän Lena har fått sin efterlängatde njure igår, allt har gått bra och hon har även orkat prata i telefonen med min syster Kin. Det känns fantastiskt underbart att det äntligen är gjort, smset som kom natten till igår "Nu åker jag till Göteborg, kram Lena" har man väntat på i ganska precis ett år.

Hon kommer hem på nån vecka men har besöksförbud så vi möts till sommaren, men när hon blir starkare kan man iaf använda telefonen. Nu börjar det nya livet!

Annars idag händer inte så mycket annat än att barnen skall till dagis och jag skall sova, men först skall min otroligt trötte son upp så han kommer i tid till skolan.

Ha en underbar dag! Och luras bara snällt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards