Alla inlägg den 26 april 2009

Av Eva - 26 april 2009 16:06

Har börjat och packa hos Mia och Marcus, har även grovstädat badrum och frostat av frysen. Vi har slängt sopor och pantat massvis med pant ;) Känner oss duktiga, i morgon skall jag putsa fönstrerna och så får vi se över vad som kan packas undan och kanske ta en tvättid så allt är rent innan det skall bäras till den nya lägenheten.

I helgen har Anita varit här, vi har rantat lite och så har jag gjort min debut som fyllechaffis, hehe. Det slutade med att jag for hem, Anita hade en egen nyckel i sin jacka och hon skulle eventuellt ringa mig när hon var less. Men visst ringde hon mig, då hon satt i taxin och ville ha portnummret, men sen somnade jag och stackarn har varken jacka el nyckel med sig hem från krogen och jag hade som sagt somnat och telefonen på ljudlös. Så när jag äntligen hör telefonen har hon försökt ringa i 40 minuter, hon har stått på gården i kortärmat. Fått värma sig i en annan trapp en stund, innan jag hörde och kunde rädda henne.

Hur som helst så slutade det gott iaf :O) Jackan och nyckel fick vi hämta på morgonsidan och nu sitter hon på bussen tillbaka till Övertorneå.


Just nu är mina små ute, de är på lite gringit humör så de får inta vara ute länge, det blir en tidig kväll här. Veckan som kommer är lika fullspäckad som den som varit om inte värre. 

Det är bara att samla ork och kraft och köra på, så småning om kommer vilodagen :O)

Ovido - Quiz & Flashcards