Alla inlägg den 16 april 2009

Av Eva - 16 april 2009 06:29

Den första av sex nätter....och jag har kört bil, vilket lyx! Hemma på 10 minuter, det är ju otroligt...hehe. Strax skall jag väcka upp unghögen och föra dem till dagis, nu har vi varit långlediga länge....OM inte deras fader vill umgås med dem och fara iväg och göra nått, men det betvivlar jag :( Det är lustigt det där....att ha dem ledig när  jag är ledig går bra och vara med dem på helger när jag jobbat går bra, men att ha dem ledig en vardag då jag jobbat natt har aldrig hänt hittills och jag skulle bli förvånad OM det hände.

Jag personligen skulle vilja ha dem lediga om jag var ifrån dem 12 dagar och sen bara hade 9 dagar med dem, det är inte ens 9 hela dagar vissa rotationer, men vi är ju olika....VILKEN TUR!

Nej, surfa runt en stund......en kopp kaffe....väcka busen...och föra dem till dagis.....sen sussa en stund, innan Mackan skall hämtas från Porsön, han är nämligen där och lanar. :O)


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards