Alla inlägg den 2 april 2009

Av Eva - 2 april 2009 07:03

Klarade mig från att bli totalt lurad igår, men Melina gjorde några försök :O)

Nu skall jag väcka upp unghögen så att jag får sova. Är trött...det har varit kallt på jobbet, dessutom hade de tvättat överdragen i sofforna som vi nattpersonal sitter i på natten så det gick inte att luta ryggen då blev man blöt! Vi måste få in en annan rutin på det tvättande, att vi nattpersonal tvättar på morgontimmen, sen får dagen sätta på överdragen och så hinner de torka till nästa kväll. Detta måstes tas upp! Det kan ju inte vara menigen att vi skall sitta i blöt soffa, visst man kan sitta i köket oxå, men hur skönt är det att sitta där ???!!! Dagpersonalen tycker ju om att sitta där, då kan de sitta där den dagen som dynerna är fuktiga i teverummet. Nåja det löser sig hoppas jag, behövs bara en bättre kommunikation mellan arbetslagen.


Nej nu skall jag få nått gjort så jag får krypa under täcket!


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards