Alla inlägg den 9 april 2009

Av Eva - 9 april 2009 17:22

Vi har kommit fram för någon timme sen, resan gick bra och jag körde själv hela vägen. Visst känns det, det var min första långresa, men fler kommer det att bli och övning ger färdighet :O)

I helgen skall vi åka skoter, pimpla och bara mysa, skall även få en dejt med min vän Anita som bor inne i Kiruna :O)


Tjing

Av Eva - 9 april 2009 06:59

Har sovit på soffan i natt, för Olles skull :O) Olle är Moas (Mickes tjej) hund och nu sover han här igen. Förra gången så var han så orolig och morrade till varje ljud han hörde, men i natt så har han sovit, skönt!

Var ut med honom 5.30, innan jag skulle köra min Moa till flyget, fatta jag har körkort och kan skjutsa mina barn själv :O) Det är en fantastisk känsla, detta skulle jag gjort för länge sedan....

Nu skall jag börja packa och städa undan här för vi åker till Paksuniemi idag, för att fira Påsk med mormor och morfar, barnen har räknat dagarna.

Men där finns det oxå dator och bredband så jag uppdaterar vad vi hittar på och hur resan gick eftersom det är jag som skall köra ;) Men det är tur att pappa Ben följer med om jag tycker att det är för jobbigt, men vi får se återkommer om den saken...


Och till er all häxor som är på väg till Blåkulla, ta det lungt!


Ovido - Quiz & Flashcards