Alla inlägg den 30 april 2009

Av Eva - 30 april 2009 07:35

Idag är det den stora dagen för Mia och Marcus, de skall flytta i sitt eget hem, lägenheten som de köpt på Bergviken. Lite närmare till mig, känns skönt! Man är ju hönsig även om de är vuxna, fråga bara min äldsta hehe. Nåja jag tar inte över, men försöker faktist styra skutan rätt. Jag kommer med olika lösningar när de hamnat galet el har andra funderingar, men jag säger aldrig "Gör så och gör si! Punkt"  Valet är alltid ens eget!

Jag skall iaf jaga upp de tre små grisarna (och Abbe har valt att vara Bror Duktig, inte helt otippat, hehe) lämna dem på dagis och styra min lilla pärla mot G-stad och hjälpa till med flytten. Mia får ju inte bära :O) 

Skall se om det går att fälla ner i min lilla skrutt så rymms det iaf blommor och sånt i den. Det skall nog gå bra.

Men först KAFFE! Skall kanske ta med kaffetermos....

Ovido - Quiz & Flashcards