Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Jätte Grattis till gossebarnet!

Av Eva - 15 april 2009 06:43

Idag  blev jag väckt av ett sms som jag väntat på HELA natten :O) Jag visste ju att Ellie farit in på förlossningen, har haft tele kontakt med mormor AnnaKarin. Äntligen så fick jag ett sms för ca 40 minuter sedan att det kommit ett gossebarn, vikt och längd vet vi ingenting om , men det har gått bra och det är ju det viktigaste. Det skall bli så kul att få fara och spana in underverket :O) Jag skall ta med mig Mia och kanske våjan egen Annakajja, lämna snorpåsarna på dagis första gången iaf, hehe.  Men det blir till veckan någon gång, när mamma Ellie säger att hon orkar och kan.

Tänk att tiden gått så nu är det min generation som blir mormor...ja det är helt otroligt fantastiskt.

 
 
Anna-Kajja

Anna-Kajja

15 april 2009 08:39

jaa jag vill följa med! ;D

http://akf.blogg.se

 
Cathrin

Cathrin

15 april 2009 09:04

Men så jättekul, gratta mamma Ellie och naturligtvis mormor Anna-Karin från mig också när du pratar med dem.

http://Cathrin65.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards