Alla inlägg under februari 2009

Av Eva - 2 februari 2009 18:34

Här är det nästan kväller nu, Saga har somnat 17.30 och Melina och Abbe ligger, förhoppningsvis så somnar de två snart. Melina har fått feber så det är ju inte omöjligt att de två andra är på g oxå eftersom de är så trötta av sig. Själv är man oxå trött, har mest pluggat idag, m åste ju få bort teorin nu när det börjar närma sig och jag vill vara förberedd då jag gör provet. Men det skall nog gå bra, hoppas jag. Jag tänker inte säga när jag fått tid, utan jag säger när båda proven är över :O) Det känns bäst så :O)

Idag har Moa lagat middag, det är alltid skönt när någon annan lagar mat och detta hus är dt jag el Moa :O) Om pappa Ben skall laga mat så får vi hämtmat, det är ju oxå gott.

Nu vill jag bara lägga mig i soffan och se på nån bra film och somna, är så otroligt trött, så jag hoppas trollungarna somna snart.

God natt

Ovido - Quiz & Flashcards