Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Eva - 6 februari 2009 07:12

Sitter och läser lite bloggar så här på morgonen innan jag skall jaga upp hela ungskocken :O) Hamnade på en 15 årig tjejs blogg som bor här i stan och det är nästan skrämmande vad hon skriver. om alkoholfester varje helg, om onenightstands och om en mamma som gör hennes inlämningsuppgifter!! Visst skall man hjälpa sina barn med läxor, men vad hjälper det dem om man gör uppgifterna åt dem???

Visst jag skall inte moralisera för mycket, jag vet ju att mina barn i tonåren oxå druckit sig fulla, men jag vet oxå att det inte är varje helg och jag vet deras inställning till sex. Hur som helst så var det en lite skrämmande blogg, man kan ju fundera på hur det kommer att gå för den tjejen, bra för hoppningsvis.

Jag tänker iaf fortsätta jaga mina barn, hålla koll på dem så gott jag kan och absolut inte försöka rädda dem genom att  göra deras skoljobb. :O)


Hejsingsvejsing

Ovido - Quiz & Flashcards