Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Eva - 22 februari 2009 18:31

Idag när jag hade sovit klart så var jag och Moa och förde kråkungarna till olika kompisar. De fick leka av sig en stund och till middagstid så gick jag iväg och samlade ihop dem igen :O) Nu börjar det där med kompisar att vara viktigt och det är kul att de alla har några att gå till och leka en stund. Att de får vara hos olika kompisar är bra, de behöver komma ifrån varandra en stund då och då. Nu sitter hela flocken i badet och jag lovar er det är blött från golv till tak, de leker tillsammans alla tre. Snart skall jag duscha av dem för att få dem att varva ner och somna till sist. Det har varit en bra helg för oss alla och vi ser fram emot en ny vecka, barnen på dagis och jag själv skall djupdyka ner i teoriböckerna, eftersom det kryper närmare dag för dag.....


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards