Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Eva - 10 februari 2009 13:20

Hon bär på lite feber och det går ju verkligen inte för sig nu så hon är hemma för att krya på sig, sjuka barn inför helgen kan vi ju inte ha! Vi skall åka till fasters lillsessor så det så!

Snart så skall jag hämta trolltygen på dagis, moster Kin skall få två leveranser av söta barn och jag och pappa Ben tar en leverans till Bensbygården och stallet :)

Vilken tur att moster Kin är ledig idag! Tack för att de får komma, men Abbe är verkligen besviken för att du flyttat, hehe Bättre sent än aldrig!

Och så skulle vi behöva handla lite, det är tur att mataffärerna är öppna länge.....för det blir efter stallet, när Melina sitter i badet och de två paltarna sitter i soffan och Moa som syskonvakt, en helt suverän lösning.

Nej lite att gör nu en timme innan dagis....tjingeling

Av Eva - 10 februari 2009 06:22

Ja så blir det tyvärr, med körkortet.....eftersom min bilskolelärare far till Kina. Pratade med henne igår och fick en tid inbokad när hon kommer tbk, sen vet jag ingenting....men jag skall passa på att köra med Kenneth nu när han är hemma och få mer flyt och så skall jag göra bort teorin medans min lärare är borta. Mer förberedd kan jag inte bli....så det blir nog ett marskort, men har jag vänatat i 22 år så vad gör någon vecka då?? :O) Ingenting faktist! Jag vet ju att jag är i slutklämmen nu och bara det är ju helt fantastiskt roligt!

En annan sak som hänt här hemma är att Pappa Ben måste ramlat el så läser han min blogg för det händer grejer här hemma, han städar och hänger tvätt så man nästan ramlar baklänges, äntligen säger jag!

Idag är jag ruskigt trött, det blir John Blund för sen skall jag på ridskola med Melina och hade tänkt få köra dit, så jag måste fråga min älskade storasyster om jag kan låna hennes bil :O) Det är som f-n att vi har automat på vår bil, annars skulle jag kunna köra jätte mycket, men, men...

Ovido - Quiz & Flashcards