Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Eva - 23 februari 2009 21:00

Min Mackan ringde för en stund sedan och frågade om han kunde ta med sin dator hit från sin pappa och stanna helt as länge?! Innebär att jag måste ta bort en dator som redan är i hans rum och ställa i ordning lite annat eftersom han inte varit här och bott sen före jul, men självklart! Ingen blir gladare än jag, även omdet nu verkar som om han mest är ute efter bredbandshastigheten :O) Vi får ju rå om honom mera än de korta stunder han kommer annars och det vill vi verkligen, de små kommer blli överlyckliga, som sin mamma.

Han kommer att praktisera i årskurs 1 och 2 på sin skola och det är hans eget val, han kommer nog tycka att det är roligt. 

Nu skall jag i soffan under filten och se csi.......natti, natti...

Av Eva - 23 februari 2009 06:56

Fy tusan vad snö, nu börjar man vara mätt och vill ogärna att det kommer mer. Man  längtar ju nu till dagarna med plusgrader och det börjar tina och solen värmer våra frusna själar. Underbart!

Här hemma är två av tre uppe, flickorna sitter och ser på barnteve, men Abbe min lille sjusovare blir nog svår att få upp idag. Han var vaken när jag gick igår till jobbet, ville inte sova, ville inte att jag skulle jobba och förklarade att han nog inte kan gå till dagis idag för han har nog ont i magen. Men det blir dagis, jag skall sova en stund, sen skall jag plugga teori...så jag har att göra, de små får vara ledig på fredag istället och så kommer ju pappa Ben hem då och kanske kommer Anita på besök. Melina sa att hon får stanna i tusen nätter, så jag hoppas att hon känner sig välkommen :O)

Nä nu lite frukost åt Melina, hon vill inte äta frukost på dagis för det är alltid havregrynsgröt och någon grötunge är hon verkligen inte numera.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards