Alla inlägg den 18 december 2008

Av Eva - 18 december 2008 19:40

Ja nu var det överstökat, barnen krasch landade i soffan utan att de hunnit borsta tänderna och tvätta sig, men det går nog det oxå. Det var inte lika stor uppslutning som förra året och det var ju lite synd, men det innbar ju oxå att vi kunde avsluta lite tidigare :) Å så fick vi lite julgodis med oss hem ;) Jag skulle nog oxå vilja krachlanda, men min 13åring är ju här så man måste ju vara vaken så man ser att han kommer in i tid och framförallt välbehållen. Min lille skatt, han vill ha lan här i morron och jag har sagt okej, men högst 4 får de vara, han har inte så stort rum så de ryms fler. Moa är och möter sin kärlek på Kallax, nu kommer han och stannar nästan i 3 veckor, hon mår som en prinsessa just nu. De kommer nog sent hit, men de skulle sova här, sen har hon lovat att jag kan gå på tjejglöggfest på måndag och att hon och Henka tar kidzen till Leos på tisdag. Det är guld värt!

Av Eva - 18 december 2008 14:19

Nu är det bara att underhålla, för storstädet är så gott som klart...har planerat lite vad som skall handlas i morron, hoppas att jag kommit ihåg det mesta, men det är tur man kan kompletera om man saknar nått :) Snart skall jag hämta trollungarna, för vi skall ha julfest för de som bor på vårt område i vår kvarterslokal. Det blir varmkorv, lussebullar, pepparkakor, glögg och så kommer tomten efter att barnen klätt julgranen. Det brukar vara en trevlig tillställning....hoppas det blir lyckat även iår.

Ovido - Quiz & Flashcards