Alla inlägg den 5 december 2008

Av Eva - 5 december 2008 10:07

Här är min dotter Maria (den blonda) som är min nr 2 av 7½ och den mörka då AnnaKajja som är min ½ av 7½. Att hon bara är ½ är för att jag måste dela henne med hennes föräldrar :)

Av Eva - 5 december 2008 10:04

Tänkte visa bilder på mina trollungar :) Tre avdem :)

Av Eva - 5 december 2008 09:56

Idag håller dagis stängt...så trollungarna är hemma,de skulle nog varit hemma iaf :) Idag kommer även pappa Ben,men det verkar inte som om de saknat honom särskillt mycket, de har nog blivit vana av att träffa honom bara var tredje vecka :)

I morgon är det bröllop, min lillebror gifter sig med min äldsta vän (inte till ålder utan till tid) och det skall bli roligt, längesedan man var på bröllpo och sitt eget lär man nog aldrig gå på,hehe

Vi är ganska sega idag, det enda vi  lyckats med nu är lite frukost och slagit igång tvättmaskinen...jag skall ta tag i lite städ nu oxå och gå och slänga skräp jag lyckats samla ihop i stora svarta säckar. Det är otroligt,för hur många säckar jag än fört till soperna så svämmar vu över med grejer, måste bli hårdare på att rensa.

Nu till en god kopp kaffe.......vinkivink

Ovido - Quiz & Flashcards