Alla inlägg den 17 december 2008

Av Eva - 17 december 2008 20:13

.....om en vecka är det julaftonskvällen, för hoppningsvis är alla mätta, nöjda och belåtna, kanske de små leker med någon ny leksak som de fått, vi njuter av lite julgodis och har det bara gott med en mugg glögg el ett gott glas vin :) Förhoppningsvis så har jag haft samtliga barn vid julbordet och kanske är de alla fortfarande kvar och bara myser med oss. Visst det blir lite trångt och väldigt varmt här när vi alla är samlade och värmeljus är tända här och där, men det är en härlig känsla som sprider sig inom mig att ha allihopa mina underbara barn hemma. Det är väldigt speciellt, mest för att det inte händer allt för ofta att vi alla är smalade. Finns det hjärterum så finns det stjärterum och här finns det mycket hjärterum <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Eva - 17 december 2008 07:23

Nu har mina troll sovit i mer än 12 timmar och de gör ingen tillstymelse till att vakna ännu, det är så här det normalt brukar vara. Är vi tillbaka i det? Jag hoppas det....Idag är det julfest på dagis så vi måste komma i tid, vi brukar ju töjja på vår tid ibland, det är ju skönt med sovmorron och just nu så tror jag att barnen oxå börjar bli trött. Det har varit en mörk höst och det har varit mera tid på dagis för att jag håller på med körkortet, vi längtar till jullov, nu är det bara tre dagar kvar sen får de vara lediga till 7:e januari. Då blir det en tidig morron för jag skall ju till halkbanan, det skall bli kul. Det känns närmare med körkortet nu när jag har en tid till halkbanan:) Åh vad jag skall känna mig fri sen, haha, underbart! Nej nu skall Mackan upp, han är nog ganska seg, var i backen igår och åkte snowbord.

Hejsvejs

Ovido - Quiz & Flashcards