Alla inlägg den 15 december 2008

Av Eva - 15 december 2008 18:59

Idag har jag rensat bort 3 till svarta sopsäckar med bråte och två kartonger, garderoberna har fått sig ett välbehövligt lyft :) Det är så skönt! Jag har burit två säckar tidigare idag till grovsoperna och så var jag nu med en säck till och två kartonger och ser att någon "sopråtta" gått igenom mina säckar. Tycker det är vidrigt egentligen att folk går igenom andras sopor....innan jag skulle tänka tanken att öppna slängda sopsäckar i soprummen, men, men...Jag kan inte förstå vad man samlar på sig, det är ju inte klokt! Men ännu är jag heller inte klar så det ryker nog ett och annat under denna vecka.

Nu skall jag värma mig lite glögg, det känns som om jag behöver det....kanske Moa vill ha en mugg :)

Jag hade tänkt tapetser om i Marcus och Abbes rum innan jul, men jag tror att det faktist får vänta, vi får göra så mysigt vi bara kan i de tråkiga gröna och gula rummet.

En annan helt underbar sak är att min Marcus varit hos mig i 9 dygn och det känns helt otroligt, nu får man inte släppa detta. Det känns skönt i hela kroppen !

Av Eva - 15 december 2008 06:29

Hemma äntligen, lite tidigare än vanligt, skönt. Nu kan jag varav ner lite innan trollen skall upp ur sina sängar och göras klart för dagis. Idag är det frukost på dagis som gäller :) Mackan skall jag oxå bråka upp, hoppas att han inte varit uppe så länge i natt då jag jobbat, man har ju inte riktigt koll på när han släcker ner då, men han får skylla sig själv om han är trött :) Idag skall jag börja röja garderober, slå in alla julklapparna kolla om det är kvar nått osv.....men först innan barnen skall väckas....en djupdykning i teoriboken :) CY

Ovido - Quiz & Flashcards