Alla inlägg den 8 december 2008

Av Eva - 8 december 2008 21:18

Vad jag önskar att jag hade mer positiva och glada människor runt mig. Ni som känner mig vet precis vad jag menar.....detta har varit en sån där jobbig dag igen och jag som hoppades att det skulle bli till de bättre nu, när vi förändrat lite i vår vardag. Jag drar och kommer nog alltid dra det tyngsta lasset, till en del beror det nog på mig själv, för jag är nog bara så. Men det är ju faktist mycket för att jag vill att saker och ting blir gjorda, ibland glömmer jag saker men det är för att jag har så många bollar i luften hela tiden. Så när vi då är fler här hemma vilket inte händer så jätte ofta, på ett ungefär en tredje del av tiden, då vill jag ha mera stöd och hjälp med både hem och barn. Jag känner då att jag behöver få lite egen tid oxå, det har jag nästan aldrig el så gott som aldrig. Jag är ganska fullbokad och när jag då får en stund över då är jag mest trött...och går gärna och lägger mig tidigt. Jag efterlyser även lite socialitet hos en viss person, skulle vilja se mer lätthet, trevllighet och inte den där tysta lite sura attityden. Den drar ner allas vårt humör även om vi kämpar för att inte dras med ner.

Nåja over and out.....................:)

Av Eva - 8 december 2008 15:03

Idag har jag varit på bilskolan och kört landsväg, det var läskigt, med tanke på att man då skall köra mycket fortare än man är van. Men för att vara första gången så gick det ganska okej...:) Jag skall träna på det hemma, så storasyster nu vet du vad vi skall hitta på , hehe. Nu skall jag laga lite middag till min familj...sen blir det 13års kalas ör Mackan. Tjing

Av Eva - 8 december 2008 10:38

En bild på Håkan och Anne, med alla deras tjejer!

Av Eva - 8 december 2008 10:02

Måste ju även visa vad vackra brudparet var i lördags, min lillebror Håkan och hans fru och min vän Anne. Jätte grattis igen!

Av Eva - 8 december 2008 10:00

Grattis min underbara unge! Nu är du tonåring, när klockan blir 18.02 i kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards