Alla inlägg den 14 december 2008

Av Eva - 14 december 2008 20:53

Är lite trött på mina små just nu, de vägrar sova, fick söva Saga i knät och Abbe och Melina bara trilskas. Sånt här gör mig stressad när jag själv skall på jobbet och det är Moa som skall vara med dem. Jag hade tänkt promenera men det får nog bli bussen ändå....jag prommar hem i morron. Tycker faktist att det är sköna promenader till och från jobbet. När tiden finns så är det ett självklart val, men ibland fungerar det ju inte riktigt :)

Nåja idag kan jag ta med tvkortet så vi har lite större urval att glo på jag och Peyman, annars så kan det bli lite långtråkigt faktist. Hoppas oxå på att jag får semester min sista natt, jag har så mycket jag behöver hinna göra och det innan nästa helg.

Nu verkar det ha blivit tyst i barnkammaren....hoppas trollen sover sött...

Nu skall jag börja plocka ihop mina saker för natten.

Tjing pling

Ovido - Quiz & Flashcards