Alla inlägg den 12 december 2008

Av Eva - 12 december 2008 19:59

Nu är jag i rensar tagen, det är ju ett måste innan julen kommer med sin påfyllning :) Och på söndag åker pappa Ben så eftersom jag tänkt tvinga honom att hjällpa mig att få det till sophuset så är det ett måste att få det gjort nu.

Idag har annars inte hänt mycket, som vanligt när jag jobbat första natten så sover jag jätte dåligt, men det kankse är bättre i morron.

Snart skall jag på jobbet igen, men jag tänker låta Kenneth skjutsa mig eftersom det är så trist väder ute.

Men först skall ungarna i säng, så att Mackan kan vara barnvakt en stund.

Bye

Av Eva - 12 december 2008 06:32

Nyss hemkommen från jobbet, Kenneth har fått hämta mig för han skulle iväg och kolla på en bil i Ö-kalix, för ett eventuellt byte av chevan. Själv skall jag ta det lite lugnt nu på morron innan jag väcker barnen och för dem på dagis. De är tröttare av sig nu och de behöver verkligen jullov, men det är inte långt borta som bra är. Själv så skall man jobba från juldagen till nyårsaftons morron så man vet vad man gör :) Men det blir bra pengar :) Nu är här så lungt och tyst så jag skall sätta mig och göra klart ett av teoriproven till bilskolan. Känns lite brådis med teorin nu vill få den gjord så jag bara behöver repitera under vägens gång.

Det kommer att bli sjukt skönt att ha ett körkort!

Ovido - Quiz & Flashcards