Alla inlägg den 9 december 2008

Av Eva - 9 december 2008 16:52

Är helt slut egentligen...men än är dagen inte slut så det är bara att stå ut! Jag har ett möte med styrelsen nu klockan 18.00, men först skall familjen få lite mat i sina magar. De är mycket gladare då :) Idag på morron hade vi en ny EVK på Norrskenet och jag måste bara säga att de är helt otroliga, vi har hela tiden blivit bemötta med stort tålamod och lugn. Nu har vi ändrat strategi för hur vi skall nå till någon motivation för Marcus, mycket tror jag är tack vara specialpedagogen som var med på dagens möte. Tyvärr blev min son lite upprörd och gjorde som han brukar, han for hem.. Men vi fortsatte mötet och det kan bara bli bättre nu, det är ju på G åt rätt håll, men det går fruktansvärt sakta. Men arbetslaget på skolan är toppen och med deras hjälp tror jag vi hittar den där glade mysiga ungen som gömmer sig bakom en fasad. Jag har förhoppning på det nya året som vi har så nära oss :) Och jag tänker inte ge upp, när det känns så, så laddar jag ur lite för att ladda upp mig igen och orka ytterliggare ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards