Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Söndag och snö i massor

Av Eva - 29 mars 2009 15:01

Nu vill vi få slut på detta snöande, kan du förstå det Kung Bore? Det är dags för dig att lägga dig i ide :O)

Igår kväll var hustet fullt i folk och det är verkligen trevligt och roligt. Mia, Marcus,AnnaKajja, LenaW, Simon, Moa, Emma, jag, Kenneth, Abbe, Melina och Saga. Vi åt laxlasang, det var gott, sen drack vi vin (inte barnen då)pratade till sena natten. Moa, Emma och Kenneth for ut, men vi andra stannade här i hemmets lugna vrå.

Abbe sa en rolig komentar igår, vi skrattade åt det flera gånger, han är för skön!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards