Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Eva - 25 mars 2009 07:38

Faktist ganska skönt :O) Nästa arbetsvecka är min favorit vecka, det är när jag slutar på en måndag morron. På nått sätt känns det inte som 6 nätter, men det är nog för att när man jobbat helg så är det skönt när helgen är slut efter söndagsnattens skift.

Idag är det tänkt att vi skall bada på Nordpolen, barnen är redan uppspelta och söker sina badkläder. Det blir ju några mil och det är bra att jag får köra....vill ju klarar det där körkortet snart :O)

I kväll är det oxå årsmöte för hyresgästföreningen och dit måste jag gå för de skall ge mig som förslag på sekreterare.

Här hemma behöver vi städa oxå och jag skall ta tag i lite vårröj nu, för teorin är bortagjord och köra är en praktisk övning så det finns numera tid över till att få lilte ordning här hemma.

Min äldsta son tycker inte att man skall fästa sig så vid materiella ting, han tycker jag skall hyra en konteiner och ställa nedanför fönstret.

Nu låter jag som om jag är en "samlare", riktigt så illa är det inte, men jag har onödigt mycket saker, som jag skall göra nått åt :O)

Nu skall jag övervaka packandet av badkläder....det låter som om det är en bra ide.


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards