Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Eva - 18 mars 2009 15:31

Och det med stormsteg! Lilla Moa tar ju studenten och hon har planer skall ni veta, ni som känner henne är ju inte ett dugg förvånade, haha

Nåja, så här ser det ut....klänningmönster hittat, men måste beställas, tyg hittat, men måste få hennes godkännande vilket sker fredag och så har vi äntligen hittat skor, nu måste de finnas i Sthlm....annars så måste vi leta vidare. Känns bra att så långt är det rätt okej och känns bra att få lägga sina tankar på annat än körkortet och Mikael.

Nu skall jag hämta småsötisarna som inte var så söta i morse....Abbe har börjat sparkas, det är ju typsikt när man nästan fått bort allt det skrikiga, då börjar han med nått annat....han saknar sin pappa jätte mycket och det måste ut på nått sätt, han vet inte bara på vilket sätt som känns bäst så han prövar på alla han kan komma på.

Det som är skönt är iaf att han inte slämger så mycket saker omkring sig längre.....:O)


Ha det bäst!

Av Eva - 18 mars 2009 07:00

Ja vad gör man när kl visar 6.20 och man är pigg, det finns ingen orsak att egentligen stiga upp ur den sköna sängen, men ingenting kan få en att somna om. Då finns det bara ett alternativ och det att stiga upp så nu är här full rulle på mig, tvättmaskinen går och kaffet kokar. Snart skall jag plocka ihop barnens kläder för dagen och väcka upp dem, men de kan få nanna en stund till. Vi skall ju inte vara på dagis förrän kl 09, dit är det hela 2 timmar.

Jag skall passa på att läsa nyheterna i lugn och ro, för jag lovar er när barnen är vakna och datorn kan ha varit ledig i timmar, men OM jag sätter mig här så blir det ett himla tjat på "Jag vill sitta där, vill spela.se!" 

Så nu surfar jag vidare.......i lugn och ro :O)


Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards