Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Eva - 23 mars 2009 14:57

Jag behöver inte göra den extra riskövningen eftersom teorin är klar! Helt skönt det känns då! Ja då är det bara ut och övningsköra och ta nya tag....:O) Känns mycket bättre nu och jag är nog inte lika nervös nästa gång....hoppas jag..

Av Eva - 23 mars 2009 14:06

Jag kuggade, får ta nya tag...bättre lycka nästa gång...men det känns okej ändå :O) Nu är det bara om jag får före 1.a april el efter....får jag efter måsta jag göra en riskövning som handlar om droger osv...men , men det blir nog bra :O)

Av Eva - 23 mars 2009 06:47

Jag har inte sovit så bra i natt, men det beror mest på Olle. Han anlände klockan 00.40 i natt. Klart att han var lite ororlig med alla ljud och han slappnade av efter en stund och somnade, men då vaknade en Abbe och skulle gå på toa, det hade inte Olle räknat med så han gav full hals här och Abbe blev rädd. Men det gick över och lille Abbe fick sova i mammas säng, jag sov på soffan med Olle nedanför mina fötter för att undvika en till hemsk händelse :O)

Nu har han fått frukost och piper lite så jag skall promma lite med honom i skogen, tog faktis en pisspause ute med honom i natt och då brakade det ordentligt i skogen och Olle blev genast på sin vakt. Man blir ju lite rädd för vi har ju älgar här, igår när barnen var ute med sin pappa kom det en fjolåring och gena över gården :O)

Nej bara hopp i skorna och rasta djuret :)

Ovido - Quiz & Flashcards