Alla inlägg den 26 november 2009

Av Eva - 26 november 2009 11:14

Veckan som varit efter Abbes stora 5 års fest har varit lugn, barnen är på dagis och skola. Just nu är Abbe och Saga på ett annat dagis för deras är stängt för planering. Så var det ju även på Munkan, men jag fick aldrig informationen att de kunde vara på ett annat dagis för att kommunen är skyldig att erbjuda dem plats. Det är ju inte alla föräldrar som kan vara lediga, nu har jag ju lyckats med men nog hade jag heldre använt min semester till annat :O) Nåja det är paserat....nu är vi ju Bodensare allihopa och har fick jag genast informationen.

Nu skall jag fortsätta att hänga upp lite gardiner och ta fram elljustakarna och stjärnor.....för det är ju första advent på söndag....men som vanligt så väntar vi med det mesta till tomtens nissar kommer och julstökar här :O)


ha en bra dag!









Ovido - Quiz & Flashcards