Alla inlägg den 19 november 2009

Av Eva - 19 november 2009 10:41


Min son som snart fyller hela 14 år och som haft tuffa tider i skolan de senaste 2 åren, man har nästan slitit håret av sig. Men nu äntligen!!!!! Han jobbar på för att få gjort det man skall i skolan och han har börjat vara med på gymnastiken så det är bara att köpa honom ett par gymnastikbyxor(han har på en två års period varit ombytt en gång), han hade en färdig packa rygga som han glömt någonstans. Det känns iaf helt skönt, en sten är borta från bröstet och vi går trots mörkret ute mot ljusare tider. Det är mycket som faller på plats nu, mycket som blir bättre för mig och min familj....det är inte dumt det! Annat har oxå blivit bättre, men det är inte tillåtet att skriva om den personen här, så ni som känner mig kan ju ana vad det kan vara Flört

Sen skall jag på massage på måndag, genom jobbet har jag tagit massage istället för träningskkort och jag längtar till måndag skall jag bara säga. Det skall bli toppen!

Ja vad skall man säga....livet är great!


Tjingeling

Av Eva - 19 november 2009 06:43

Idag är ingen vanlig dag, idag är Abbes födelsedag! Hurra, hurrra!!

Skall väcka upp honom med sång och presenter, men först skjutsa Ate och skrutten till dagis och jobb.

I kväll kommer kanske mormor och morfar, vi har lite att fixa med under dagen för morfar kommer med ved, det måste få plats i bodan :O) Sen kan vi elda för värme och mys i kaminen, dricka varm choklad och grilla lite korv efter en skön bastustund Cool 

Ovido - Quiz & Flashcards