Alla inlägg den 15 november 2009

Av Eva - 15 november 2009 19:35

Två nattpass kvar för denna gång....sen har jag en omgång nattpass kvar på 6 nätter som det ser ut nu...vemodigt, men jag ser framåt. Jag kommer att lära mig mycket nytt och det är aldrig dumt, jag kommer att få träffa många nya människkor och det är alltid trevligt.  Kanske kommer jag att sakna mitt gamla jobb, kanske inte...Nu skall jag ladda för en ny natt iaf! Ha det bäst där ute!

Av Eva - 15 november 2009 06:34

I bilen hem nu på morgonen har jag tänkt på vilka underbara syskon jag har! Vi är en syskonskara på 4 stycken, 3 systrar och en bror. Vi finns alltid för varandara om det skulle behövas och det känns unikt. Dagens största ros går till mina syskon Cathrine, Lena och Håkan! Tack för att ni finns! Ni är de bästa syskonen som finns!

Ovido - Quiz & Flashcards