Alla inlägg den 9 november 2009

Av Eva - 9 november 2009 11:16

Förra veckan fick vi en lista med olika arbetsplater som vi kunde söka till, det är ju bestämt att vi skall splittras. Det känns tokigt med tanke på att vi inte får någon riktig förklaring till varför vi skall splittras. Jag har i allafall listat mina önskemål, nu är det bara att hoppas att min arbetskolega som har rätt att välja före mig inte har samma förstahandsval. Skulle jag få mitt förstahandsval så skulle det kanske bli bättre för mig :O) Men jag kommer att sakna mitt nuvarande jobb, jag trivs jätte bra med våra kunder och med mina arbetskamrater.


Dagen idag skall jag hålla på här hemma med olika måsten, det finns en del kartonger kvar bla som måste bort. Gardiner finns endast i köket....kanske får jag upp i något annat rum oxå, få se...har ju inte bestämt mig för vilka som skall upp förutom i Sagas rum, hon skall ha prinsessgardiner, det passar bra för en liten prinsessa.

Snart får vi ju titulera oss mormor, mostrar och morbröder, häftigt! Bara jag tänker så blir jag alldeles varm och bubblig :O)


Nåja, nu skall här göras lite nytta, men för att min storasyster skall vara nöjd så kommer jag att försöka uppdatera något nästan varje dag :O)

Och storasyster Lena, det är bara att svänga upp hit till oss i Sävats, lille Oliver ville ju komma till moster Eva och leka med bilar.


Tjingeling


Ovido - Quiz & Flashcards