Alla inlägg den 16 november 2009

Av Eva - 16 november 2009 19:17

Nu är snart Ate hemma, vi har lyckats med vårt uppdrag och alla kaniner och marsvin är vid liv. Flört  Barnen vill vara mera djurskötare, det kanske löser sig nu när vi gjort det så bra så vågar hon lämna dem med oss igen.

Snart skall barnen i säng och sen skall jag brassa till jobbet, min sista natt för denna gång och som det ser ut så blir det kanske bara 6 nätter till på jobbet, sen skall jag gå intro på mitt nya jobb. Jag ser faktist fram emot det.

Av Eva - 16 november 2009 06:49

Snön har regnat bort, man blir nästan lite deppig....det är så fint med snö och det blir ljusare ute. Jag har ett nattskift kvar innan min långledighet....skönt för börjar känna mig trött och har jobbigt i axlarna igen. Det är inte roligt...

Snart skall jag väcka upp mina små trollungar och göra dem klar för att möta denna dag, deras pappa Ben får ta dem till skola och dagis så att jag får krypa ner under täcket.

Idag står de tom min arbetsgrupp i tidningen (nsd.se) Det känns inte rätt och riktigt det verksamhetschefen uttalar sig om. Mobbing är inget vi fått veta förkommer tidigare, att det skall vara tre som redan gått pga av det stämmer heller inte. En av de som gått är min nattkompis, han säger att det har inget med arbetsgruppen att göra utan att han inte orkar med detta som händer. Han har helt enkelt gett upp.....i mina ögon är hela arbetsgruppen ett rehabiliteringsärende, det finns ingen där som mår bättre än någon annan.


Ovido - Quiz & Flashcards