Alla inlägg den 6 november 2009

Av Eva - 6 november 2009 20:42

Ja systeryster, kanske en aning tråkig :O=

Här händer så mycket mest hela tiden, vi trivs och utvecklingssamtalet på  nya dagiset gick bra. De tycker att Abbe och Saga är trygga och glada barn, äter bra och har hittat sin plats i gruppen, skönt!

Vi har pysslat på hemma och jag har jobbat dagtid, det är skönt ,man kan ju bara hoppas på en dagtjänst nu när de skall splittra oss.

Fortsättning följer på den biten.....

Hemma har jag fått upp gardiner i köket endast.....men har en annan ide där, så det blir nog förändringar där.

Abbes rum är nästan klar med tapeter, men v-rummet är klart....

Jag har verkligen gjort rätt val när vi flyttade hit, kan känna att " Bor vi verkligen här??" Barnen fick frågan igår om de vill flytta tillbaka och de skrek "NEJ!" Så vi är nog alla överens om det.

Snart fyller Abbe år och då blir det fest på lördagen, tårta, kakor m.m


Idag fyller en anna man i vårt liv år och det är min pappa, världens bästa och världens bästa moffa! Grattis!


Nu skall jag smaska tårta och jag lovar att uppdatera bättre!



Ovido - Quiz & Flashcards