Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Först uppe

Av Eva - 27 mars 2009 07:01

Hela familjen sover...nåja inte hela men delar av den iaf :O) 2 st bor ju inte hemma och 1 är hos sin pappskalle. Men resten sover och det är skönt, tycker om denna tysta morgonstund.

Igår kväll var jag, Moa och Saga en snabbis på staden, strosade i affärer och träffade Mia när hon slutade, men hon var för trött för att göra oss sällskap,

sen en snabbdejt med Kajja på BikBok.

Jag fick ju som sagt ett presentkort på Duka, vi var in dit och köpte en Tornado, vilket är en mixer. En stor tung fin grej för att göra lite smootis i och kanske en och annan god drink ;)

Presentkortet på Bellis skall jag nog investera i nya krukor till köket, jag får nog lägga till några tior, men det är det värt.

Idag är det annars fullt upp, syster yster skall ju flytta så jag skall vara bärhjälp, ja inte bara jag, även delar av min familj. För de små får vara med en stund till middag kanske, sen har jag bett Moa vara barnvakt när de tunga möblerna skall bäras, så det blir nog bra.

Det som är nu är att hon byter lägenhet med en kvinna som inte har bärhjälp el bil och släp....så ni kan ju bara tänka er hur tufft det blir för oss andra, för vi måste ju få ut henne från den lägenheten som Kin och Länkan skall in i....oj, oj men det går säkert bra, man undrar ju bara hur en del tänker, inte alls verkar det ju som!

Nu skall jag sätta igång perken.....är kaffesugen som en tok!


Tjingeling!

 
 
Ingen bild

lena

27 mars 2009 08:06

Jag förstår inte hur hon tänker ska man flytta så ska man ha bärhjälp men framför allt kanske en bil. Men jag har sagt till Catti att nog får hon betala bensinen slant till mig eftersom att vi ska köra med våran bil som har en dragkrok. Men men det återstår att se vad hon gör men jag hoppas att hon gör det utan att man ska behöva säga till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards