Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

26/3

Av Eva - 26 mars 2009 08:39

Mötet igår blev bra, fick 100kr i blomstercheck och 300kr på duka för att sitta som sekreterare, det var inte dumt för en knapp timmes jobb :O) Jag skall köpa nån fin blomma och nått fint till mitt hem.

Nu är det marknad här i staden och jag tror jag skall försöka få mig en stund där, nog för att jag bara investerar i strumpor på marknader men det kan vara trevligt att strosa där oxå.

Helst skulle jag gå själv....men jag tror inte jag får det....

I morron skall moter Kin flytta och vi skall hjälpa, Abbe säger att han verkligen är stark och han orkar lyfta mest. Vår fina hjälpsamma arbetskille, med stänk av bus och trots ;)

Nått som verkligen behövs är städa här hemma så jag skall göra ett handtag nu på fm....ha det bra!


Tjing

 
 
Ingen bild

Anita

26 mars 2009 17:04

Ja då vet man vem som kan hjälpa mig den dan jag behöver en stark Arvid...Vilken kille! Han måste säkert äta jätte mycket god mat hemma, för att va så stark!!! Kramizar till troll ungarna..Från Anita

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards