Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Mycker just nu

Av Eva - 23 september 2009 22:02

Många tankar till Jenny, hoppas att du snart är på benen igen!

Moa är på väg hem, Melina ligger på madrass på golvet nedanför Moas säng,hon vill sova med sin syster. Vi saknar ju henne så vi blir knasig, ibland kommer de små på sig och då kommer en och annan tår. Men nu skall vi rå om henne i över 2 veckor,det blir kanon!

Ja vad har annars hänt.......el inte hänt här....finns inte en lugn stund annat än när Johan Blund bjuder upp på sena kvällskvisten. Kanske man skulle behöva lite lugn, men det får komma sen, hoppas kroppen håller ihop bara :O) Så vi inte blir drabbade av svinet hela högen ;) Det är bara att kämpa på, ingen vila ingen ro....

Ja min vän Ate, vad gjorde jag i dagsläge utan henne?????????????????????????????? Hon är en riktig Guldtacka, på tal om familjen får (Ate förstår , haha, vår lilla roliga humor )

Se det gick ju ganska bra att skriva, för att inte kunnat säga ett rätt ord idag, känner mig som vilsen i pannkakan, milde tid.

På fredag kommer nog fasters små töser, för att invänta sina föräldrar som kommer från storstaden, som självklart bilat ner till lilla Jenny efter olyckan. Jo Jenny om du läser detta, du är liten :O) Alla ni barn kommer alltid att vara små.


Nej nu soffan, snart landar nog ungen....hennes pappa hämtar henne på flyget och kör hit henne, tack för det Lasse. El jag gjorde nog dig en tjänst, nu får du ju en stund med våran fina dotter ;O)


Sov gott där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar. Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket. Men även glad åt andra sak...

Av Eva - 8 januari 2012 17:56

Ja då var det dags att även för Johanssons ungaskara att få göra  bort detta elände, Saga prinsessan först ut...hon är en riktigt söt prickikorv . Hon är pigg och leker, trots feber och det kliar inte än så mycket .... De andra två skrutthögarna ka...

Av Eva - 2 januari 2012 14:37

Ett nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya människor att möta   Såg i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag mött en ny kärlek..det var iofs länge sedan och gick över lika fort som den startade...  Sommaren gick över i höst, lämnade ett...

Av Eva - 28 maj 2011 09:32

Idag är ingen vanlig dag...för idag är det vara med Ivan dag för mig och bus mostrana. Det skall bli otroligt mysigt, han är ju så underbar vår lille prins och det är ju inte mycket man fått låna honom   men han börjar bli stor nu så det kanske komme...

Av Eva - 21 maj 2011 09:41

Jag har verkligen blivit dålig på det här...har påbörjat flera inlägg men det blir aldrig avslutade   Har haft en vår med många händelser....upp och ner gångar som för många andra:) Mitt älskade barnbarn växer så det knakar och han är helt underb...

Ovido - Quiz & Flashcards