Alla inlägg den 20 september 2009

Av Eva - 20 september 2009 16:22

Men mycket känsloladdat, men nu vet jag oxå hur jag skall gå till väga i min kamp. Tack A-K! Nu blir det så som vi pratat fram det till, kanske söker lite suport då samtalet närmar sig :O) Men det finns ingen annan utväg känns det som.....

Nu skall jag se om vi trollar fram någon middag i detta hus....ständiga frågan som blir svårare och svårare att lösa pga av att man har dålig fantasi :O)

Ha det gottast! Det tänker jag ha, känner ett mera lugn just nu!

Av Eva - 20 september 2009 11:28

Jag har sovit lite idag, pappa Ben sakll upp till ÖKalix med Svenkan och pojkarna bus för att hämta ett stort täckt släp. Vi skall tömma lite här hemma så vi får mer plats för vi börjar att slipa väggar i morgon, det är ju lite att göra här, men det skall nog gå bra, har ju en natt kvar och så jobbar jag en dag i veckan.

I morgon skall vi på föräldramöte i Sävast på kvällen.

Nu väntar jag på att flickorna skall komma hem, jag har en överaskning åt Saga, hon har fått en jätte fin docka av Peyman som jag jobbar med, han har köpt den i Iran för många år sedan. Jag tror hon kommer att bli överlycklig!

Nej nu lite kaffe!

ha en underbar söndag där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards