Alla inlägg den 28 september 2009

Av Eva - 28 september 2009 07:14

Här är ju bråda dagar, jag är lite dålig, ont i halsen, men har bestämt mig för att INTE bli sjukare! Om det nu går...

Vi har jobbat på och idag kommer min mammis för hjälpa, min snälla mamma Glad Tänk om alla hade en mamma som min Skrattande

Idag och alldeles snart åker jag och Melina till Sävats för att besöka hennes nya klass, vi är lite nervösa, men det skall bli roligt! I morgon kväll får vi nycklarna till huset, så pappa Ben hinner vara med och tömma de två släpen som nu är lastade. Skall flirta med mitt ex om vi kan låna hans släp i morgon för att hämta tvättmaskinen så hinner den oxå bli inkopplad. Hinner den inte det så kommer min pappa till helgen, min snälla pappa, tänk om alla hade en sån pappa! Jag har otroliga föräldrar så är det bara!

Ovido - Quiz & Flashcards